ژنیکوماستی چیست ؟

پیکرتراشی آقایان به طور معمول بر روی نواحی متفاوت از زنان متمرکز است. در مردان محبوب‌ ترین نواحی گردن، سینه، شکم و پهلو است.

ژنیکوماستی چیست ؟

۱ بازديد

ژنیکوماستی چیست

 

ژنیکوماستی چیست ؟

ژنیکوماستی که همان بزرگ شدن بافت سینه در مردان است. البته این  افزایش خوش خیم (غیر سرطانی) در حجم سینه به دلیل افزایش بافت غده است. چاقی همچنین می تواند باعث افزایش سایز سینه به دلیل بافت چربی اضافی شود.

ژنیکوماستی می تواند در  این مشکل می تواند تمام سنین را تحت تاثیر قرار دهد. اما معمولا در دوران  بلوغ و بزرگسالی بیشتر افراد بیشتری رخ ی دهد.

می توان گفت که بیش از 50٪ از افراد د مقطعی از زندگی خود تحت تأثیر این مشکل قرار می گیرند. این مشکل  اغلب به دلیل عدم تعادل هورمون ها  به ویژه تستوسترون و استروژن  اتفاق می افتد

 

چه چیزی باعث ژنیکوماستی می شود؟

به طور کلی می توان گفت که استروژن مسئول رشد بافت غده سینه است. در صورتی که هورمون  استروژن ترشح تستوسترون را سرکوب کند و به عبارت دیگر، افزایش استروژن و کاهش تستوسترون اغلب منجر به ژنیکوماستی می شود.

 روشهای مختلفی برای عمل جراحی زیبایی برای ژنیکوماستی کوچک کردن سینه مردان  وجود دارد.

در اولین روش برای کوچک کردن سینه از لیپوساکشن برای تخلیه چربی اضافه  استفاده می‌شود. در این روش درمانی بافت چربی اضافی از ناحیه سینه خارج شده در حالی که برای بافت های اطراف مشکلی پیش نمی آید.

دومین روش برای رفع این مشکل ماستکتومی است که دراین روش  جراح بافت سینه را با ایجاد شکاف‌های کوچک در کنار سینه، زیر بازو یا نزدیک سر سینه از محل خارج می‌کند. البته در صورت نیاز برای درمان مشکل سینه آقایان جراح از هر دو روش لیپوساکشن و خارج کردن بافت سینه به‌طور همزمان کمک می گیرد.


منبع : iran-beauty.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.